Pristup informacijama
UPITNIK ZA SAMOPROCJENU TJV
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu
Preuzmite i ispunite ZAHTJEV ZA PRISTUP INFORMACIJAMA ovdje
Temeljem čl. 13. točka 2. Zakona o pravu na pristup informacijama (Narodne novine br. 25/13; 85/15.) Uprava društva imenovala je Sanju Tomić za službenicu za informiranje.
Službenicu za informiranje može se kontaktirati:
– osobno u sjedištu tvrtke,
– na broj telefona 047/532-313,
– na e-mail: sanja.tomic.skg@gmail.com
Broj: 01-141/16.
Ogulin, 03.11.2016.
Temeljem čl. 10. Zakona o pravu na pristup informacijama (Narodne novine br. 25/13; 85/15.) Uprava Društva dana 03. studenog 2016.g. donosi slijedeću
O D L U K U
O USTROJAVANJU KATALOGA INFORMACIJA
I
Ustrojava se Katalog informacija koje posjeduje i kojima raspolaže Stambeno komunalno gospodarstvo d.o.o. Ogulin kao tijelo javne vlasti (TJV), te se utvrđuju uvjeti pod kojima se omogućava uvid javnosti u rad Društva, u cilju ostvarivanja prava na pristup informacijama u smislu Zakona o pravu na pristup informacijama (u nastavku: Zakon.)
II
Katalog informacija nalazi se u privitku ove Odluke i njen je sastavni dio, te sadrži sistematizirani pregled informacija sa opisom sadržaja, načinom osiguravanja pristupa informaciji i načinom davanja informacije.
III
U cilju informiranja javnosti na način i pod uvjetima kako predviđa Zakon, osigurava se pristup informacijama iz djelokruga rada Društva koje su pozitivnim propisima Republike Hrvatske kvalificirane kao javne ovlasti, i to:
- Održavanje groblja,
- Održavanje čistoće i održavanje javnih površina,
- Skupljanje, prijevoz, oporaba, zbrinjavanje i odlaganje komunalnog otpada,
- Proizvodnja i distribucija toplinske energije,
- Tržnica na malo,
- Dimnjačarski poslovi
- Naplata parkiranja.
IV
Tijelo javne vlasti osigurava pristup informacijama na slijedeći način:
- Objavom informacija na mrežnim stranicama skg-ogulin.hr
- Objavom informacija na oglasnoj ploči Društva,
- Oglašavanjem u javnim glasilima natječaja, nadmetanja i drugih obavijesti,
- Neposrednim davanjem informacije korisniku uvidom u dokumente,
- Davanjem informacije pisanim putem,
- Davanjem preslika dokumenata koji sadrže traženu informaciju,
- Na drugi način prikladan za ostvarivanje ptrava na pristup informaciji
V
Osobni i posebni podaci o zaposlenima, kao i o korisnicima usluga koje u svojim evidenci-jama vodi TJV trajno su nedostupni, kako propisuje Zakon o zaštiti osobnih podataka.
TJV će također uskratiti pravo na pristup informaciji ako je klasificirana stupnjem tajnosti sukladno zakonu i/ili općem aktu donesenom na temelju zakona koji propisuje tajnost podataka, kao i u slučaje-vima utvrđenim posebnim propisom.
VI
Pravo na pristup informacijama ostvaruje se na jedan od slijedećih načina:
- Pisanim zahtjevom na obrascu koji je dostupan na mrežnim stranicama TJV ili neposredno kod službenika za informiranje, dostavom na adresu sjedišta TJV
- Usmenim putem, telefonom ili drugim sredstvom komunikacije, o čemu se sastavlja službena zabilješka, za tel: 047/532-313; na fax: 047/811-488; e-mail službenika za informiranje: sanja.tomic.skg@gmail.com
VII
Korisniku prava kome je omogućen pristup informaciji naplatit će se naknada stvarnih materijalnih troškova, sukladno čl. 19. Zakona i Kriterijima za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova dostave informacije (Narodne novine br. 12/14.)
Naknada troškova uplaćuje se na IBAN HR3624020061100387653.
VIII
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i objavit će se na mrežnim stranicama TJV i oglasnoj ploči Društva.
UPRAVA DRUŠTVA – DIREKTOR:
Ivica Salopek, ing.
Preuzmite i ispunite ZAHTJEV ZA PRISTUP INFORMACIJAMA ovdje
Broj: 01-141/1-16.
Ogulin, 03.11.2016.
K A T A L O G I N F O R M A C I J A
I UVODNE ODREDBE
Katalog informacija sadrži pregled informacija koje tvrtka posjeduje u obavljanju svoje registrirane djelatnosti, a koje su kvalificirane kao javne ovlasti, te su time od interesa za širu javnost.
Svrha objavljivanja Kataloga informacija je informiranje javnosti o dokumentima i informaci-jama koje posjeduje tvrtka a koje jesu ili mogu biti predmet prava na pristup informacijama.
Informacijama i dokumentima koji su javno dostupni u elektroničkom obliku na mrežnim stranicama TJV pristupa se izravno, bez upućivanja zahtjeva, a za sve ostale informacije i dokumente pravo na pristup informacijama ostvaruje se upućivanjem usmenog ili pisanog zahtjeva.
Pravo na pristup informacijama pripada svim korisnicima na jednak način i pod jednakim uvjetima, te su svi potencijalni korisnici ravnopravni u ostvarivanju prava na pristup informacijama.
Pravo na pristup informacijama uskratit će se ako je informacija klasificirana stupnjem tajnosti sukladno zakonu i/ili općem aktu kojim se propisuje tajnost podataka ili je zaštićena propisima o zašti-ti osobnih podataka.
Pravo na pristup informaciji uskratit će se za sve informacije koje se tiču postupaka koja vode nadležna tijela u istražnim i/ili predistražnim radnjama, za vrijeme trajanja tih postupaka.
TJV može uskratiti pravo na pristup informaciji ako postoji mogućnost da bi njeno objavljivanje:
- Onemogućilo učinkovito i neovisno vođenje sudskog, upravnog ili drugog pravno uređenog postupka, izvršeneja sudske odluke ili kazne,
- Onemogućilo rad tijela koja vrše upravni, inspekcijski nadzor ili nadzor zakonitosti rada,
- Povrijedilo pravo intelektualnog vlasništva, osim u slučaju izričitog pristanka autora/vlasnika
II SADRŽAJ KATALOGA
Tvrtka obavlja slijedeće djelatnosti, koje su određene kao javne ovlasti:
- Održavanje groblja,
- Održavanje čistoće i održavanje javnih površina,
- Skupljanje, prijevoz, oporaba, zbrinjavanje i odlaganje komunalnog otpada,
- Proizvodnja i distribucija toplinske energije,
- Tržnica na malo,
- Dimnjačarski poslovi
- Naplata parkiranja.
Djelatnost tvrtke upisana je u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu – Stalna služba u Karlovcu.
Informacije u Katalogu razvrstane su prema ustrojstvenim jedinicama tvrtke koje raspolažu informacijama i dokumentima koji mogu biti predmet prava na pristup informacijama, i to:
I Služba općih, pravnih i kadrovskih poslova raspolaže slijedećim informacijama:
- Opći akti i pravilnici tvrtke
- Podaci o broju ovršnih i sudskih predmeta, trajanju postupaka, rješenim i nerješenim postupcima,
- Podaci o pojedinačnim predmetima potraživanja (podmirena i nepodmirena), naknade šteta i sl.
- Natječaji i oglasi – razni
- Zbirni i statistički podaci o zaposlenicima i korisnicima usluga
- Dokumentacija i informacije u vezi postupaka javne nabave
- Informacije i dokumentacija iz djelokruga rada uredskog poslovanja (urudžbeni zapisnik, adrema i sl.)
- Informacije o postupanjim po propisima o arhivskoj i registraturnoj građi
- Upravni postupci u predmetima nadzora ministarstava i inspekcijskih službi,
- Materijali, zapisnici, odluke tijela tvrtke: uprave, nadzornog odbora i skupštine,
- Razni ugovori
- Dokumentacija o zakupu poslovnih prostora.
Napomena: Osobni podaci zaposlenih i korisnika usluga su nedostupni
II Financijsko računovodstvena služba:
- Godišnja, polugodišnja, kvartalna i mjesečna izvješća o financijskom poslovanju,
- Financijski plan i rebalans Financijskog plana,
- Plan nabave,
- Statistička izvješća – razna.
Napomena: Podaci o plaćama, naknadama i sličnim isplatama su nedostupni.
III Komunalno tehnička služba:
- Pravilnici vezani za komunalne usluge: odvoza otpada, održavanje javnih površina, groblja, praking služba, tržnica
- Cjenici za sve usluge,
- Raspored odvoza otpada,
- Informacije o dežurstvima na grobljima,
III NAMJENA KATALOGA INFORMACIJA
Namjena Kataloga informacija je osiguravanje prava na pristup informacijama koje posjeduje, kojima raspolaže i/ili koje nadzire ova tvrtka, sukladno Zakonu o pravu na pristup informacijama (Narodne novine br. 25/13; 85/15.), Zakonu o zaštiti osobnih podataka (Narodne novine br. 103/03; 118/06; 41/08; 130/11; 106/12.) i drugim pozitivnim propisima.
IV NAČIN I VRIJEME OSTVARIVANJA PRAVA NA PRISTUP INFORMACIJAMA
Pravo na pristup informacijama iz ovog Kataloga ostvaruju se na način, u rokovima i po postupku propisanom Zakonom o pravu na pristup informacijama i Odlukom tvrtke o ustrojavanju Kataloga informacija, broj: 01-141/16. od 03. studenog 2016.g.
Direktor:
Ivica Salopek,ing.